Poweo wordt Total Gas & Power
voor mijn elektriciteit en/of gas

Ik ben nog geen klant

Intekenen op TOTAL Gas & Power (2 keuzes) : 

  • Ik kan intekenen in een paar minuten 24/24 en 7/7.
  • Ik bel de TOTAL Gas & Power klantendienst op op het nummer
    02 486 21 21 van maandag t.e.m. vrijdag van 8:00 tot 18:00.

Ik teken in op een professioneel contract

Om in te tekenen en te genieten van 100% groene energie,
ga je naar www.totalgp.be.

Ik ben reeds klant

Al onze diensten blijven beschikbaar :

  • Ik kan op elk moment inloggen op mijn klantenportaal.

  • Ik neem contact op met de klantendienst van Poweo op
    078 79 04 79 van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 


Ik ga naar MyPoweo

Hebt u nog vragen? Raadpleeg onze FAQ en aarzel niet om contact op te nemen met de klantendienst van Poweo via het contactformulier. 

Poweo wordt TOTAL Gas & Power. Wat verandert er voor mij ?

Geachte Poweo-klant, 

Wees gerust, er verandert niets voor u. Uw contract blijft ongewijzigd en u blijft geld besparen dankzij de internationale slagkracht van TOTAL. U blijft eveneens genieten van 100% groene stroom.

U moet niets doen! Uw energievoorziening blijft actief en wij blijven uiteraard ter uwer beschikking om al uw vragen te beantwoorden. Bekijk alvast onze antwoorden op veelgestelde vragen.

Als u al uw documenten wilt bekijken of uw gegevens wilt aanpassen, meldt u zich aan op uw MyPoweo-klantenportaal.

We blijven ook telefonisch bereikbaar via de klantendienst op 078/79 04 79.

Hoe TOTAL Gas & Power-klant worden ?

U kunt een simulatie doen en rechtstreeks registreren op de website www.totalgp.be. De simulatie stelt u in staat te ontdekken wat het meest geschikte tarief is voor uw situatie.

Is de klantenzone veranderd?

Nee, uw klantenzone MyPoweo is niet veranderd en blijft 24/24 en 7/7 toegankelijk. U hebt zoals gewoonlijk toegang tot de klantenzone tot u uw 1e factuur van Lampiris ontvangt, in mei.

Vanaf dan zult u in MyPoweo nog steeds uw voorgaande facturen kunnen raadplegen, maar zullen uw volgende facturen en allerlei andere functies beschikbaar zijn via de klantenzone van Lampiris.

Ik wil een duplicaat van mijn factuur ontvangen, hoe vraag ik die aan ?

Met uw MyPoweo klantenportaal heeft u 24 uur per dag, 7 dagen op 7 toegang tot al uw documenten! U kunt op elk moment het document van uw keuze downloaden: facturen van uw maandelijkse aanrekeningen, regularisatie, creditnota of andere.

Als u voor de e-factuur hebt gekozen, ontvangt u bovendien al uw documenten per e-mail.

Ga naar MyPoweo

Hoe wordt het bedrag van mijn maandelijkse termijnen berekend ?

U betaalt elke maand een aanrekening op het totaal bedrag van uw jaarlijkse energieverbruik. Dit verbruik wordt geschat op een volledig jaar, maar afhankelijk van uw situatie kan deze periode variëren: bijvoorbeeld als u net bent verhuisd of van leverancier bent veranderd.

Een voorbeeld hieronder:

Mijn maandelijkse aanrekeningen worden geschat op 150 € per maand voor een jaarlijkse consumptie in KwH die overeenstemt met 1.800 € (of 150 € x 12 maanden)

Tijdens de zomer verbruik ik minder energie (minder verwarming, etc.): mijn werkelijk verbruik in Kwh stemt overeen met 100 € per maand.

In de winter, zal ik meer verbruiken (meer verwarming, enz.): mijn verbruik stemt overeen met 200 € per maand.

We nemen het totale verbruik van het jaar en delen dit eenvoudigweg in 12 maanden om tot een regelmatig maandbedrag te komen.

Verbruikt u uiteindelijk meer of minder? We regulariseren de situatie wanneer uw lokale distributienetbeheerder ons uw laatste meterstanden stuurt. Deze meterstanden komen overeen met uw werkelijke verbruik in het afgelopen jaar.

Onze algemene verkoopvoorwaarden

Onze algemene verkoopvoorwaarden zijn gewijzigd: gelieve hier de nieuwe versie van onze algemene verkoopvoorwaarden te willen vinden.

×
Poweo Le 1er juillet 2014, Direct Énergie s'internationalise et se lance sur le marché belge sous la marque « Poweo » ou www.poweo.be 0800 291 91 https://professionnels.poweo.be/fileadmin/templates/img/logo-belgique.svg