• Poweo voor professionals wordt Total Gas & Power, wat verandert er voor mijn bedrijf?

  • Waar moet ik het ingevulde energieovernamedocument naartoe sturen?

  • Wat gebeurt er als ik het energieovernamedocument niet invul?

  • Hoe vul ik het energieovernamedocument correct in wanneer ik verhuis naar mijn nieuwe professionele ruimte ?

  • Hoe weet ik wie mijn Distributienetbeheerder (DNB) is?

  • Hoe vul ik het energieovernamedocument correct in wanneer ik mijn huidige adres verlaat?

  • Hoe zeg ik mijn contract op?

  • Kom ik zonder stroom te zitten wanneer ik mijn contract opzeg?

  • Hoe wordt mijn afsluitingsfactuur berekend?

  • Ik heb mijn contract al opgezegd, wanneer ontvang ik mijn laatste factuur?

  • Een andere leverancier heeft mij benaderd door huis-aan-huisverkoop, hoe kan ik het aanbod vergelijken? 

  • Ik heb mijn contract opgezegd, maar blijf facturen ontvangen van Poweo, waarom?

  • Wanneer en waarom moeten de meterstanden van mijn teller worden opgenomen?

  • Hoe wordt mijn afrekeningsfactuur berekend?

  • Waarom is de btw op elektriciteit in 2015 gestegen?

  • Wanneer wordt mijn afrekeningsfactuur verzonden?

  • Hoe wordt het bedrag van mijn maandelijkse voorschotten berekend?

  • Kan ik het bedrag van mijn maandelijkse voorschotten wijzigen?

  • Hoe weet ik of mijn domiciliëring actief is?

  • Hoe neem ik de meterstanden op?

  • Waarom mijn meterstanden opnemen?

  • Ik wil mijn bankgegevens wijzigen.

  • Welke betalingsmethoden zijn mogelijk om mijn factuur te betalen?

  • Ik zou mijn facturen graag via e-mail ontvangen, wat moet ik doen?

  • Hoe wordt de energieprijs samengesteld?

  • Ik wil mijn adres- of telefoongegevens wijzigen.

  • Ik wil een wijziging in mijn gezinssituatie doorgeven (huwelijk, scheiding, overlijden).

  • Wanneer moeten de meterstanden van mijn teller worden opgenomen?

  • Ik ben nog geen klant en ik ga verhuizen naar een nieuwe professionele ruimte. Hoe kan ik een elektriciteits- en/of gascontract afsluiten bij Poweo?

  • Ik ben verhuisd en krijg nog steeds facturen voor mijn vorige woonst. Hoe komt dat?

  • Als ik al klant ben, waarom moet ik dan mijn verhuis aanmelden?

  • Ik heb een nieuwe professionele ruimte gebouwd. Wat moet doen?

  • Ik ben klant bij Poweo en ik verlaat mijn huidige professionele ruimte. Hoe draag ik mijn contract over naar mijn nieuwe adres?

  • Waar kan ik het energieovernamedocument downloaden?

  • Wat moet ik doen om klant te worden bij Poweo wanneer ik verhuis naar een nieuwe profesionnele ruimte?

  • k ben klant bij Poweo. Ik verhuis en wil mijn contract opzeggen. Welke stappen moet ik volgen?

  • Kan ik mijn verhuis online doorgeven?

  • De energie werd afgesloten op mijn nieuw adres, wat moet ik doen?

  • Kan het saldo van mijn oud adres worden overgedragen naar mijn nieuw adres?

  • Waarvoor dient mijn Klantenzone?

  • Waar vind ik mijn klantenreferentie?

  • Hoe wijzig ik mijn adres na mijn verhuis?

  • Ik heb net ingetekend, kan ik me aanmelden op mijn Klantenzone?

  • Mijn wachtwoord werkt niet.

  • Hoe schrijf ik me in op de Klantenzone?

  • Ik ben mijn wachtwoord verloren/vergeten, hoe meld ik me aan?

  • ×
    Poweo Le 1er juillet 2014, Direct Énergie s'internationalise et se lance sur le marché belge sous la marque « Poweo » ou www.poweo.be 0800 291 91 https://professionnels.poweo.be/fileadmin/templates/img/logo-belgique.svg